


Interesse wekken en inspelen op de behoefte van de doelgroep
De online strategie van Roxenne Nails bestaat uit een full funnel aanpak, waarbij de focus ligt op Social Advertising en adverteren op Google. Met een combinatie van unieke en relevante content voor de social campagnes en resultaatgerichte search- en shopping-campagnes via Google werken we aan de online groei van de groothandel.
Via social campagnes bereiken we de doelgroep van Roxenne Nails met producten die niet in een nagelstudio mogen ontbreken. Ook het onderhouden van de bestaande klanten is een onderdeel van de full funnel strategie. Deze doelgroep laten we kennismaken met nieuwe flitsende producten. Op deze manier worden herhalingsaankopen gestimuleerd.
Met de inzet van search- en shopping-campagnes via Google, laten we producten en merken zien waar de doelgroep specifiek naar op zoek is.

Resultaat
Een multi-channel aanpak is de sleutel tot succes
De online groei van Roxenne Nails realiseren we dankzij een effectieve samenwerking. Waar wij als marketingbureau de online campagnes verzorgen, neemt Roxenne Nails onder andere de organische (social) content en beheer van de webshop voor eigen rekening. Al deze kanalen zijn onlosmakelijk verbonden met elkaar – de een kan niet zonder de ander zorgen voor succes. De kanalen werken samen aan de verschillende doelen van de online strategie.
- Stijging van 128% bestellingen via Google Ads
- 164% stijging in omzet via Google Ads
- Een stijging van 70% bestellingen in 5 maanden tijd